Monday, July 20, 2009

Nota Dari Kuala Lumpur

Semalam aku sampai di ibu kota kira2 jam 8 pagi...

Kira2 jam 11 malam tadi aku telah mengambil keputusan yang sangat drastik tetapi realistik!!

Aku telah secara rasmi bergelar seorang bisnesman..

Diharap aku boleh terus berjaya sehingga ke puncak!!

Tolong doakan kejayaan saya.Amin.

Aku buat semua ini hanyalah untuk menggembirakan hati ibu tersayang..sejak lahir sehinggalah umur aku dah mencecah 24 tahun, beliau sangat banyak berkorban untuk aku..berhutang sana-sini,bergadai harta,sanggup mengikat perut, demi ingin memberi aku pelajaran yang sgt berguna, demi mahu lihat aku menjadi "orang".

Sekarang MA, biar abg balas semua jasa Ma walaupun tak mungkin akan terbalas..abg buat semua ini untuk MA!!!

Doakan kejayaan abg MA!!!

Amin

0 KOMENTAR:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin