Saturday, July 25, 2009

Ketika Aku Melompat dari Blog ke Blog 1

Sila klik sini.

Aku x sangka ade orang atas dunya ni yg betul2 fanatik terhadap ayam hutan sehingga sanggup azan di telinga tatkala menetas dan jugak membuka buku simpanan ayam hutan tersebut untuk tujuan pelajaran.

Mungkin penulis tidak memaksudkannye, tetapi, mmg cool teknik penulisan beliau!

Kepada Abg Firdaus, kire aci laa ye gua link lu punye post kat sini ek...

Oh!mungkin aku akan jadi pengunjung setia blog itu untuk beberapa hari sebelum memutuskan untuk meletakkanya di dalam blog list aku.



kalau ini ayam hutan


ini ayam ape pulak???





4 KOMENTAR:

Qastalani® said...

dikatakan KFC holdings ke hape ntah m'buat inovasi ke atas penternakan ayam spy kurang bulu. later senang nak sembelih dan x pyh cabut byk bulu. rs bukan kt mesia nihh.. confirm!

Hadi Che Muda said...

mungkin laa jugak tp kan bapak lah gelinye tgk ayam camtu...uwekk!!!

Alice Capulet said...

sangat geli tgk pix ayam yang last sekali tu.urgh!!

Hadi Che Muda said...

MMG GELI DAN GELEMAN SEKALI!!!

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin