Sunday, August 9, 2009

Today's 8Q Series 1

1. Bila rase down ape yang harus kita lakukan?

2. Kenapa mood aku cepat bertukar?kadang-kadang rasa boleh lepas tu rasa tak boleh pulak.Pendirian aku tak tetap ke?

3. Kalau betul pendirian tak tetap macam mana nak tetap kan pendirian?

4. Kenapa aku suka buat orang impress dengan diri aku?Dan aku sanggup lakukan apa sahaja untuk pastikan semua orang impress dengan aku.termasuklah menipu.kenapa?

5. Kenapa aku takut untuk mencuba sesuatu kerana aku takut keputusan yang bakal berlaku lantas aku mengambil keputusan untuk tidak mencuba lansung kerana sifat paranoid dalam diri aku ini sangat tebal?

6. Kawan-kawan yang mengenali aku, adakah benar aku ini seorang paranoid?jawapan jujur dari kalian sangtlah dihargai.

7. Kenapa aku sangat takut akan kegagalan?walhal orang yng berjaya semuanya pernah gagal berkali-kali.kalau aku takut untuk gagal adakah aku boleh menjadi orang yang berjaya dalam hidup?

8. Cita-cita aku memang tinggi dan besar tetapi kenapa usaha aku tidak sebesar cita-cita aku?




0 KOMENTAR:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin