Thursday, August 20, 2009

Aku gembira...

Aku gembira sangat malam ni pasal 2 benda:

1) Adik aku, Izad Che Muda, dh mula berblog. Blog beliau agak cool, theme buat sendiri bkn dicilok dari mane2 website yg bg theme free.Mamat ni mmg terer dgn bende-bende yang ade kaitan dengan komputer2, design2 bagai sume tu lah.so aku igt nk srh die modified skt blog aku ni jd lebih kul (nk buat button komen kuar kat post pn aku xtau!huhu sila tembak aku bertubi-tubi)

2) Kak Arni telah follow blog gua nih!!!!!Blog beliau sendiri dah ade 325 followers as of hari ni tp die sanggup juga nk follow blog aku yang tak seberapa nih!!tahniah Kak Arni, akak jd orang yg ke lapan ratus dua puluh empat TIGA yang follow blog saya!!wahhh besnye dh ade tiga follower wei *meringkuk kesedihan di belakang pintu blk air*
:cry:



Nota Kaki: aku igt nk bg hadiah kepada follower ke 100 blog aku nih, TV LCD 48" ke?sape nk?fak support la wei!!lanci!pui!

0 KOMENTAR:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin