Friday, August 21, 2009

Remdan dan Rajuk...

1. Sebelum mula berkata apa-apa, aku dgn ini mcm org lain jgk ingin mengucapkan salam ramadhan kepada semua kawan-kawan, makwe-makwe lame, rakan-rakan kerja, rakan-rakan dunia maya dan juga makcik-makcik kantin ataupun cleaner yg mengenali diri ini.mohon ampun maaf salah dan silap.

2. Klu ikutkan mlm ni plan nk gi Kuantan jumpe kawan kemudian sama-sama bertolak ke Marang untuk berjumpa sahabat.tapi kerana musim cuti sekolah melanda lantas tiket bas kehabisan.

3. Terpaksa aku postpone program ke Kuantan dan Marang pada minggu depan.

4. Tujuan aku ke Marang adlah untuk berjumpa muka-ke-muka (face to face) dgn sahabat yang baru pulang dari perantauan untuk mencari kebenaran disebalik sikap dingin beliau terhadap aku.

5. Tapi kerana terpaksa kensel last minit dek kerana tiade tiket bas ke Kuantan maka kawan aku di Kuantan ini pula bersikap dingin dengan aku.

6. Kepada kawan-kawan yang membaca coretan ini, ingin saya hamburkan disini bahawasanya:

  • saya bukan lah kawan yang sempurna untuk kalian
  • saya tidak reti atau kurang reti untuk menjaga hati dan perasaan rakan-rakan
  • saya suka berkata-kata dan kata-kata saya selalunya blh melukakan hati kawan.

tetapi.....


7. Kerana sesungguhnya saya adalah insan yang lemah dan banyak kekurangan. tapi janji saya, saya akan berusaha untuk memperbaiki setiap kelemahan saya itu.

8. Tetapi saya perlukan sokongan rakan-rakan seperti kalian..





notakaki: kalian tahu siapa kalian..







2 KOMENTAR:

Qastalani® said...

hoh. touching dowhh

Hadi Che Muda said...

@ qast: :(

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin