Saturday, December 4, 2010

December yang Sepi

Dulu, aku pernah membenci Disember, kerana apa?Kerana...

2-Dec-10 : Ulang tahun pemergian Abah ku
5-Dec-10 : Ulang tahun pemergian Nenek ku
23-Dec-10 : Hari Lahir Aku

Bagi ramai orang hari lahir adalah hari yang paling dinanti-nanti, tapi tidak untuk aku sejak 3 tahun lepas.

Disember 2010, banyak perubahan berlaku dalam hidup aku. Tapi masih Disember ini begitu suram untuk aku, tetapi, sekurang-kurangnya Disember tahun ini aku ada dia.

Dan seperti katanya:


"Disember 2010 baru saja bermula, lambat lagi nak habis"


Dan aku tersenyum girang dan berani menempuh saki baki hari dalam Disember. Kerana jauh dalam sudut hati kecil aku, Disember 2010 tidak akan sama dengan Disember 2009.

Thank you Allah...

0 KOMENTAR:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin