Sunday, February 1, 2009

Sorry!Saya tak boleh keluar dengan awak lagi.Saya assume kawan2 saya tak suka.

korang suke x buat assumption???

sama ade assumption korang tu berasas atau tak aku pasti semua mesti penah buat assumption sendiri.kn?

wikipedia define assumption tu as:

"An assumption is a proposition that is taken for granted, that is, as if it were known to be true."


kedua2 definition diatas menyatakan yg assumption tu ialah sesuatu yg kita agak adalah betul.dgn kate lain:

"assumption tu adalah bende yg kite blh assume sbg betul" CM Hadi, 2009


or not...

me personally aku memang tak suka nk buat assumption sendiri ni. bagi aku ia umpama menipu diri sendiri.kalau kau berada dlm tahi yg dalam (deep shit) salah satu care ko nk keluar dari tahi itu ialah ko assume.

tanpa membuat penimbangan dan pikir semasak2nya.

kalau assumption kau tu betul ok lah.what if ur own assumption is totally wrong??

you'll be in the deepest of the deep shit!!

jgn buat assumption selagi kau tak kaji selidik dulu kebenaran/pembohongan disebaliknya.tak rugi kau berfikir lebih sedikit demi mencari apa yang tersirat di sebalik yang tersurat.

"innocent until proven guilty, daripada guilty until proven innocent."



yg pntg sekali bagi aku mksd assume bg aku ialah;


ASS U & Me

people who likes to assume were like ASS!!!i tell u!




enough of this shit!!



*entri ini tidak ditujukan kepada sape2 hanyelah perasaan penulis yg ingin meluahkan rasa tidak puas hati.kenapa org suke assume based on first impression, past experience, rupa paras???damn!!


2 KOMENTAR:

Zaini said...

salah tu.

never say i assume. coz if you are, you are making an ass out of u and me.

=0

Misery of Love said...

apa ni di...ada blog buat senyap!!!!

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin